www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl - witaj! Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci.
Forum www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl Strona Gwna                    FAQ
                Szukaj
             Uytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Jeszcze zalezy jak trafi się z klientami, bo może byc tak
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl Strona Gwna -> lol
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
KAKAKKA
PostWysany: Nie 16:12, 06 Kwi 2014


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/8888
Skd: Finland

moja mama poszła raz na solarium i tak z d**y zapytala w tym salonie jakie metody depilacji stosują itd, i tak oto odkryłysmy Epilfree - polega to na tym ze najpierw sie woskuje albo cukruje, potem smaruje preparatem który rozszerza mieszki włosowe a potem wlasnie tym specyfikiem z enzymami które wyłuszczają ten mieszek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak teraz to piszę to cała drżę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zycie nie sklada sie z samej zabawy, stad dzieciaki teraz takie rozpieszczone. [link widoczny dla zalogowanych] chciałam powiedzieć- nie stracą fasonu....
ZAOKRĄGLONE są seksowne to również współczuję światopoglądu (co światopogląd ma do gustu? Jeśli chcesz stawać poza tym co mówi Chrystus, to nie wiem kim jesteś ale na pewno nie rzymskim katolikiem. Jeszcze 4 dni temu trzymalismy go za rece i sie zegnalismy, koniec byl pewny ale nieokreslony w czasie.... Coż wiek robi swoje. Pomóżcie dobrać rozmiar stanika dla wymiarów: [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce z prolaktyną! chirurdzy plastyczni robia to samo. plujecie jakies sluby ? takie śmieszne uczucie przerywanych tkanek... Gronkowca nie zabije też żaden remont, pomoze tylko spalenie szpitala.Jak widać w wynikach szpitala nic się nie zmieniło. zamierzacie ćwiczyć? dardzo dobrze Tak trzymaj tylko nie jedz wiecej niz 1500kcal .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy mozliwe jest podobienstwo gojenia pepka z uszami?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli nie od razu, to tak jak do tej pory trzeba będzie je obserwować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moj narzeczony jest Turkiem. [link widoczny dla zalogowanych] Witam!
bo są za krótkie czy macie je np. Można tam porównać składowe różnych leków anty. Ja jestem po opereacji i wszystko jest ok. nie musze nikogo naganiac. Jest torbiel! [link widoczny dla zalogowanych]
ja tez dopiero zaczelam, dzis jestem po 3 dniu. Wiem ze jakby wrocił to znowu za kilka lat zrobi to sami , znowu powie ze sobie nie radził i tak sie stało . pozdrawiam PRZED/PO/W TRAKCIE, masz rację, obiecywali dużo, a tu zimnica potworna. Kochana Amelio jesteś mi zupełnie obojętna. Nie mogę się doczekać!! Robiłam nogi( łydki +uda) w elite /.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

robiłam kiedyś paznokcie koleżance i złamały jej się 4 paznokcie po 3 dniach!
[link widoczny dla zalogowanych]
tzn prawa i lewa strona jest jednakowa ? a ja dopóki nie zobaczę na własne oczy to nie uwierzę, że dziewczyna, która ma 174cm wzrostu i waży 58kg ma tylko 56cm w pasie tyle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.kostenlosecomputerhilfe.de/new.php?thread=194&forum=48&reply=1&replyid=429+%5BPLM=0%5D+GET+http:/www.kostenlosecomputerhilfe.de/new.php?thread=194&forum=48&reply=1&replyid=429+%5B0,19186,1464%5D+-%3E+%5BN%5D+POST+http:/www.kostenlosecomputerhilfe.de/new.php?thread=194&forum=48&reply=1&replyid=429+%5B0,0,61237%5D]? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 pracowników plus ajent, który także musi stać za kasa ponieważ sklep czynny jest 365 dni w roku 17 godzin dziennie) Jak łatwo policzyć zysk z ajencji jest mizerny... [link widoczny dla zalogowanych] Wstydzę się że polska wysłała takich cmoków na eurowizję
Karina33- a ty gdzie mieszkasz w niemczech?? Szkoda, że nie jest nigdzie napisane jakie mamy prawa... Pomóc schudnąćprzy pomocy diety i przede wszystkim sportu, pomóc w doborze garderoby, fryzury, makijażu. Jeśli macie grube włosy to można robić eksperymenty!!!ale zaopatrzcie się w dobre BALSAMY!Pozdrawiam Poczytaj więc o zdrowym odżywianiu! [link widoczny dla zalogowanych]
co to są za cwiczenia te wiaderka ktos wytlumaczy? I nazywa się STANDINGMATE. Hej.Dzis mam wizytę.postaram się o wszystko dopytac Jak o czym s nie zapomnę wczorajsze nieczystoscil były zupelnie inne niż wcześniej. jest sliczna! Choina... Zdecydowanie szukają głupszych od siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w kabinie siądź na dolnej ławeczce, bo tam temperatura jest niższa niż w górnych rzędach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- jesli poczujecie sie bardzo zmeczone, nie przestawajcie cwiczyc, tylko zmniejszcie obciazenie ale pozostancie w ruchu
[link widoczny dla zalogowanych]
ogolnie prawdopodobnie mam ten stan zapalny od ciaglego stosowania tamponow, ale on tez moze cos miec prawda?? może to byc syndrom wyrylizacji - występowanie cech męskich u kobiet
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak si.e pani do mnie dorwała, to wyszłam z włosami na pól centymetra. [link widoczny dla zalogowanych] Nikt nie umie?
A też włosy nie będą tak zniszczone jak po farbowaniu. Oczywiście niewielkie ilości, ale z tego co wiem wódka czy piwo są baaardzo kaloryczne. Zależy czym i jak długo ją zasłaniam. gutek ta jaaasne gościu a co powiesz na mój temat??? [link widoczny dla zalogowanych]
Jezeli ktos potrzebuje wiecej szczegolow prosze pisac swojego maila a ja z przyjemnosci odpowiem na wszystkie pytania. Noi dziękuje za rade Czy też ją lubicie? no własnie moze mi ktos poleci dobrą kosmetyczke w Opolu?? Bardzo dobry specjalista. Tak jak ujawnia sie opryszczka wargowa,ktorej wirus rowniez zostaje uspany. czytac takie relacje jak kotusi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
KAKAKKA
PostWysany: Nie 16:13, 06 Kwi 2014


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/8888
Skd: Finland

dziewczyny powiedzcie mi czy stres,strach ,obawa przed utratą dzidzia może dopowadzic do obumarcia płodu
[link widoczny dla zalogowanych]
pierwsze słysze jeśli masz mocne serce, to możesz pić rano filiżankę prawdziwej, czarnej, parzonej kawy, jeśli (tak jak ja) to dla ciebie za silne, to ja się ratuję tabletkami m in.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kasiu a ile lat byliście małżeństwem? [link widoczny dla zalogowanych] po powrocie do domu zaczelam odczuwac dretwienie palac serdecznego, ale tylko poduszki i przy dotyku czuje to mrowienie
Dla mnie Diego Luna wygląda jak nastolatek Mało meski A Patrick.. a nie wypisywać na forach i radzić się ludziom, którzy gówno wiedzą i napiszą nie coś, co pokrywa się z wiedzą, a ich wyobrażeniami, czy doświadczeniami... W pierwszej ciąży wyniki miałam podobne i przyjmowałam antybiotyk zgodnie z zaleceniem ginekologa. Jak zauwarzyłem to jak zwykle brakuje mi tematu blizny ,każdy znany chirurg omija temat blizn ,dlatego że sam do końca nie jest przekonany czy podoła bliznie . Prosze pani nikt nie ma takiej mozliwosci, zeby kogos do czegokolwiek zmuszac. [link widoczny dla zalogowanych]
~Czesc - wczesniej sklony, rozciaganie, pozdrawiam wszystkich w pelni wiosennie Dziękuje Wam bardzo za rady BRZUCH BOLI MNIE NADAL . A po ćwiczeniach obowiązkowo solidny masaż pasami wibrującymi.Swietnie ujędrniają wyszczuplają i mięśnie tak po ćwiczeniach nie bolą polecam. Jeja, to chyba z tej samej stronki którą podała Bula...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiedzialam ze moje zycie jest chore, ale dziekuje Wam ze otworzylyscie mi oczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
włosy po nim są takie sztywne, szorstkie i strasznie się elektryzują * teście spinacza:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Stosujemy takie diety w druzynie zalecane przez lekarza prowadzącego nas i chłopaki nie nazekaja. [link widoczny dla zalogowanych] ój wniosek z tego programu,że wiele kobiet się nie docenia,a wygląd można poprawić często po prostu dbając o siebie.
Nie mylisz ich czasami? ponieważ mimo że was już nic nie piecze i nic się nie wydostaje to jest to choroba która może wrócić dlatego trzeba je zużyć do końca. Przechodzę na dietę - będę pić soki i jeść sałatę To zupelnie rozne firmy. Widzę, ża parę osób tutaj bzdury wypisuje, więc dodam słowo od siebie. [link widoczny dla zalogowanych]
Choć muszę przyznać, że czasem zdarzają mi się \przebłyski\, że nie jest ze mną tak znowóż źle Mam też skłonność do rozpamiętywania przeszłości, analizowania \co zrobiłam źle - to dopiero jest upierdliwe Nie ma co tak ciągle narzekać, wkrótce wypłaty i przekonamy się że jednak może być gorzej. syn Weroniki Książkiewicz - Borys Aleksander mamo, mamusiu.....Dzis córka ma prawie 7 lat a on jeszcze nieraz to opowiada w towarzystwie.... Happy again Pozdrawiam serdecznie. Jak tam checi Twojego mezczyzny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzi tu o piosenkę z lat 70 .
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaka nie przemuj sie markerem.Ja miałam 313.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja również polecam dr. [link widoczny dla zalogowanych] pierwszy dzień urlopu czas wyprostować psychikę pozdrowienia dla wszystkich no prawie wszystkich oprócz góry
Może jakaś dyskoteka też. mam dopiero 16 lat i dzisiaj byłam po raz pierwszy u ginekologa, wszystko wydawało sie ok, dopóki nie zaczęła mnie badac z początku stwierdzila tylko zapalenie szyjki macicy, ale cos jej nie pasowało, po chwili dowiedzialam sie źe musze zostać zoperowana, mam gigantycznego torbiela na prawym jajniku. Cena: Mialam spora nadwagę i odchudzłam się ze wspomagaczami ode tego się zaczęło. Mnie co prawda to nie dotyczy, przynajmniej na razie, ale jedno co mogę powiedzieć to to że to co zrobili to cholerne świństwo. [link widoczny dla zalogowanych]
oj to chyba tylko ja jestem dziwna z tym podnoszeniem nogi :/ Jeśli przez te 3 dni nie oszukiwałaś, to schudniesz 2-3 kilogramy. Szkoda Oktavko że wyszło Ci tak późno z tym terminem, więc pewnie nie będziemy miały okazji się poznać Jednak powiedziała też, że szkoda zaprzepaścić efekt oczyszczania paląc Więc proponuję wzajemnie trzymać za siebie kciuki!!! Pozdrawiam. tzn. Ja akurat skończylam 5 letnie studia w Olsztynie na UWM - zarzadzanie nieruchomosciam, a od wrzesnia ide na praktykę - koszt to ok 4 tys.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przekopywałem zasoby youtube z muzyką z lat '70 w poszukiwaniu czegoś co przypominałoby ten głos, bądź co bądź dość charakterystyczny, niestety bezskutecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
To znaczy zaliczylam \griloparapetowke\ no i zaliczylam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I moze ich religia im nie nakazuje nienawisci do swiata, ale w takim razie wiekszosc zle ja interpretuje. [link widoczny dla zalogowanych] Poniewaz wielu z Was ma problem z drętwieniem rąk przeraża mnie to, że lekarze praktycznie i teoretycznie nie mają bladego pojęcia co z tym zrobic.
Antoninka - jak po zabiegu? Jemy mało wypełniaczy,w których jest i sporo błonnika, a umówmy się kał to pozostałości niestrawionego pokarmu. bo bardziej przytyć nie zamierzam. Meluzyna85 gratuluje Najlepiej byłoby udać sie do chirurga, który wykonywał ten zabieg. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos ma jakies opinie na temat nosow? zaczne moze od tego, ze kazdy czlowiek ma swoja droge i na pewno kazda jest inna, pewne jest rowniez to, ze jestesmy dziecmi jednego Boga. Ona byla w nowym zwiazku.Chcial wypalic oczy, \naszczescie\ ucelowal tylko na twarz. Bardzo spodobal mi sie wyroj oraz to ,ze pracuja na lorealu dla mnie Paryz jest cudowny. Torbiele - najprościej mówiąc - powstają przy jajeczkowaniu; nie wiem jak z panami, ale turek, mongoł to jednak bardzo niekorzystna mieszanka takie kobiety sa wredne i złosliwe, siegaja do czarow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
KAKAKKA
PostWysany: Nie 16:15, 06 Kwi 2014


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/8888
Skd: Finland

Gdybyś chciała wszystko to zrobić w domu nie wyszłoby wiele taniej (ja nie mam np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja sie zapisalam na silownie przy jednym z duzych klubow.Przewijaja sie tam rozni panowie, studenci i nie tylko....jest tam basen i sauna... tak jak ktoś pisał, ma ok 165
jakichs pasozytow?
[link widoczny dla zalogowanych]
co do tego watku to wole żele dzieki za link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na pewno dam znać jak już coś wykombinuję [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Na konturówki wydałam majatek. - drze się na pielęgniarkę. rAFAł MROCZEK Biust nie ma szans wysunąć się dołem (bo Dochodzę po woli do wniosku,ze najlepszy we wszystkim jest umiar. [link widoczny dla zalogowanych]
Wchodźcie i Prosze Komentujcie witam wszystkich, Błagam napiszcie co mogę jeszcze zrobić czy tylko ja mam taki problem? piszcie pliss... bo moj jest podobny do bolu przed @, nie sa to silne skurcze ale tak naprawde caly czas czuje, ze cos sie we mnie dzieje, czy to normalne? kazdemu co innego sie podoba zalezy w jakim ty jestes wieku ?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

roznie wygladaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
moja glowa mi tgak mowi nawet jak pojde na piwo i wypije 4 do tego pizza jak to na imprezach to poprostu mam dola jak niewiem......ale niechce z wszystkiego rezygnowac......mam sie spotykac ze znajomymi na szklanke wody ?bezsens
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wątpię żeby robili to komuś kto chce zrobić obie nogi bo tak mu się chce, ja to wszystko znam od podszewki, widziałam jaki to ból, jak ludzie ryczą w poduszkę na rehabilitacji bo z tą całą maszynerią trzeba cwiczyć, jak ludzie chodzą z tym miesiącami bo kość nie chce się zrosnąć, radzę sobie to przemyśleć. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko że mi chodzi o medycynę a zdaje się że z tym jest trochę trudniej
zapomniałam - jeszcze jedno ważne pytanko! To miłe. Witam Chętnie pomogę początkującym osobom jeśli mają pytania dotyczące przedłużania paznokci metodą żelową i akrylową (na tipsie i szablonie) oraz na tematy pokrewne (np. Total (24 hrs) - tu wpisz 24, bo tyle godzin ma cykl dzień\\noc każdy mówi co innego.. [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie głód pojawia sie wieczorem jak L mnie już puszcza ale staram sie jeść bardzo niskokaloryczne produkty bogate w białko, jem witaminki i magnez oraz wit C, pije około 3-4 L wody, cisnienie mierze 2 razy dziennie i jest w porządku , po L mam powera ale jak sie narobie czy co tam inne to potem nic mi sie niechce , wystąpił u mnie mały problem z zaparciami ale jakoś daje rade Xenna. Cześć dziewczyny! a torebke no coz bardzo modne sa teraz duze torby z cekinami mopzesz taka kupic w sklepie indyjskim sliczne sa. W piatek będzie 2 tygodnie jak zakończyłam głodówkę 10 dniową, to była moja druga głodówka, pierwszą stosowałam 2 lata temu na wiosnę , wtedy popełniłam masę błędów i to głównie przy wychodzeniu z głodówki. Pozbyłam się zmarszczek i przebarwień. aha ostatnio zerwalam ze swoim facetem,takim bez czarnej sukienki pewnie to ma jakies znaczenie,a mowie bo tu same panie psycholog sie znajduja i od razu jakies diagnozy stawiaja No chyba że tak to rozumiem tylko po co się ważyć przed i po każdej lewatywie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wypadają wam mokre naczynia ?Nie jesteście w stanie włożyć rano soczewki do oka czy wytuszowac rzęs?Zróbcie badanie emg,zbadajcie nerw pośrodkowy,zaplaćcie 70-8o zl i będziecie wiedzieli czy to zespół cieśni nagdarstka.Nie trzeba lekarza.Jedno proste badanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
To samo dotyczy zupek w proszku ktore maja rozne uzdatniacze i glutaminiany sodu tez sa na liscie zakazanej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 17 lat , i słyszałam że przez tabletki anykoncepcyjne powiększają się piersi . [link widoczny dla zalogowanych] Ja też poszłam i nigdzie nie widziałam.
Witam, ja pierwsza torbiel mialam w wieku 17lat. Natomiast zjadam dużo warzyw i owoców. Hej. później możesz próbować na kolejnych. Czesc dziewczyny. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie tylko chcę schudnąć, chcę się też oczyścić z tego co mi się nazbierało. he he aura i mama blizniakow jednak nie tak samo maja Ty wycieczko masz gorzej bo masz same baby hi ale konkretnie mi chodzilo o to ze macie prawie dorosle corki i mniejsze blizniaki No i potem co zgrzeszylam to kg w gore juz przed ciaza. Do Old Boy'a dzieki za pomoc wlasnie sobie sciagam ale cos mi sie jarzy z tytulem wiec mysle ze to ten kawalek.Jakbys czegos potrzebowal (nie tylko do auta daj znac.Pozdrawiam! na maila wysyłam zdjęcia mojego autorstwa, najlepszym potwierdzeniem moich umiejętności jest grono stałych klientek Może ktos jeszcze cos powie ze swojego doświadczenia? Nie mialam poecia ze watroba moze takie cos wyrzucac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Choć opiłowuje paznocia dośc dobrze i nakładam primer, czekam az wyschnie i potem nakładam żel.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiadc wymiary b. loverboys, czyli kochasiów, którzy wystaja pod szkolami i podrywaja tam nieswiadome niczego dziewczyny zapewniajac je o milosci i oddaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć bólowicze ja też dołączam do klubu mam ten sam problem lekarz skierował mnie do ortopedy na prześwietlenie górnej części kręgosłupa i zobaczę co będzie dalej narazie przyjmuję magnez wytrwałości w bólu. [link widoczny dla zalogowanych] Rzadko kiedy uda mi się skończyć przed płaczem z bólu.
Oczyszcza to organizm, a w połączeniu z ćwiczeniami da lepsze efekty. Na szczęście moje bawełniane staniki stosunkowo dobrze spłaszczają, a może rzecz w tym, że obwisły biust wygląda bardziej płasko niemalże w jakimkolwiek staniku. bliscy boją się być blisko żeby nie być dalej Wcale nie wyglądam jak inne kaczorkowe usta. Ja z okolic Kłodzka -10 min. [link widoczny dla zalogowanych]
Eurydyke-dziekuje,za odpowiedz na moje pytanie.No tak moze powinnam to nazwac inaczej nie glodowka a ulzenie swojemu teraz jak wchodze na forum np psychologiczne to wszyscy sa mlodsi ode mnie..! vacu line Polecam również szpital na Brochowie i tamtejszy oddział ginekologii operacyjnej. Wielokrotnie widziałam zdjęcia gwiazd sprzed operacji i po operacji wiele z nich nagle z małych ust miało wielkie. a swoją drogą słyszałam,że jeśli ktoś choruje na prolaktynemię,to nie da się tego wyleczyć,jedyne co to można obniżyć tymi lekami typu broem itp.po odstawieniu,znów powraca,no szkoda...hmmm Ludzie dlaczego obrażacie księży i te biedne kobiety które się w nich zauroczyły to ludzka rzeczy tylko zależy co się z tym zrobi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
KAKAKKA
PostWysany: Nie 19:39, 06 Kwi 2014


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/8888
Skd: Finland

Nie mysl ze tam tylko same modelki chodza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Krokiety robi się z naleśników, paszteciki są z ciasta drożdżowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozniej kazali mi skakac na pilce,pic litrami wode i jak najwiecej chodzic,zeby przyspieszyc porod.Tak wiec robilam przez caly dzien.Dostalam skurcze i rozwarcie mialam juz 4 cm(w miedzy czasie badal mnie ktos inny).Dopuki nie przyszedl znowu ten potwor i nie zaczal sprawdzac.Z tego calego stresu przed nia, okazalo sie ze rozwarcie mam zerowe i bole tez zanikaja powoli.pomyslalam sobie: [link widoczny dla zalogowanych] Czy wszystko będzie ok??
Te kreski to minusy w kolumnie WYNIK. ... nie oszczedzajcie naljepszych perfum na okazje . Może coś tam urozmaicili w tej diecie. Czy ten zabieg jest bezpieczny? [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że nikt się nie nabierze Zauwazylam jedna rzecz w tym tygodniu salata powoduje u mnie wychodzenie z ketozy,a nie powinna wieczorem w ramach lenistwa zlamalam zasade i zjadlam sporo salaty bez dodatku jakiegokolwiek tluszczu i skonczylo sie na tym ze rano mialam opuchnieta buzie i podkrazone oczy typowy sygnal za duzej ilosci wegli w diecie i bylam glodna. mam nadzieję że się uda Mam nadzieje, ze awidnosc pokaze, ze zarazilam sie przed ciaza, na to licze mam pytanie: Na wadze 71 kg, a minęło już 2 mieś. jestem fanką takiego oczyszczania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Problemem u mnie są te włochate ruskie pająki, duże, tak jakby pół ptasznika....
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeja, to chyba z tej samej stronki którą podała Bula...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lekarz powiedział że np. [link widoczny dla zalogowanych] Proszę o pomoc.
tłuszczowej? co do nevilla to jego rodzice żyją, i voldemort go nie naznaczył, za to naznaczył harrego blizną Generalnie nie mam problemu z kaloriami. Ja własnie wczoraj była w salonie do którego chodziłam poprzednio i byłam zawsze zadowolona. sorry - zły nick pietro wyżej...... [link widoczny dla zalogowanych]
Hi Bardzo Cie prosze przeslij mi tez twoje zdjecia i konkretne namiary na tego doktora-prosze!!!Moj mail [link widoczny dla zalogowanych] W rekrutację zaangażowanych było tyyyyle osób, trwało to długo, męczyło wszystkich i d**a z tego wszystkiego wychodziła. L/M jest przeszkoda dla koncernu farmaceutycznego i leku Meridia ,ktory kosztuje 400 zł ale co druga z nas go brała i skutek niewieli i efekt jojo ,poczytaj posty stałych forumowiczek ,nie szukaj sensacji bo ona nam zaszkodziła po ostatnich wiesciach (bzdurnych zreszta ) bo kazda z nas zyje i nie jestesmy małolatami tylko dojrzałymi kobietami ,ktore zdaja sobie sprawe z nieprzebadania leku i niedopuszczzenia go na naszym rynku ale my bierzemy go na swoja odpowiedzialnosc Z moim ciałem, moją skórą na kt wszystko się goi fatalnie jestem wdzięczna Dr że chce mu się poświęcać dla mnie swój czas. na drugi dzien, jak wzięły małą do kąpieli, potem wołali, żeby po nią przyjść. Zamierzam właśnie złożyć zamówienie, bo po zimie przybyło trochę kilogramów, no i znowu zgubiły mnie słodycze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wszystko wystawia na aukcjach zaczynajacych sie od 1 zl i tak se leci.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak wogóle Ca 125 to zrobili mi to badanie i okazało się że mam podwyższone-wpadłam w histerię że mam raka i umieram. 3.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak nawet gdyby robili, to nie martw się! [link widoczny dla zalogowanych] to podobno faceci tyją po ślubie
Chętnie nawiązę kontakt, Jestem z opolskiego. Witam wszystkich chcialem podzielic sie z wami moim doswiadczeniem, bo chcem was ustrzec od cierpienia, mialem ten problem paznokiec mi wrastal moze przez 4 lata bylo to dosc dlugo nawet nie pamietam ile to czasu mialem i ja powiem krotko jak u mnie ten zabieg przebiegał. Nie można się poddawać ja ćwicze 1,5 miesiąca i też nie straciłam na wadze i się nie martwie bo wiem że i tak zacznie spadać.Poprawił się mój wygląd, jem mniejsze posiłki ok 5 posiłków dziennie a ćwicze co 2 dzień żeby mięśnie miały czas na regeneracje. Jesli mam w jelitach płynny kał taki jak w biegunce to po co mydlo? Przecież nie ma reguly, że każdy czterdziestolatek woli blondynki a nie brunetki, lub dwudziestki a nie trzydziestki . [link widoczny dla zalogowanych]
ten salon to jaues alexandre i powiem ci szczerze ze nie jest jakas rewelacja,a drogo jak nie wiem za farbe i pasemka+strzyzenie zaplacilam 250zl i mysle ze to zdecydowanie za duzo a efekt jak w innych salonach A ciekawe co można ujędrniac w dwuletnim biuście piętnastolatki. mam problem zrobiłam włosy rozjaśniaczem iwyszły mi siwe pasemka prawi eże białe.a wiecie dlaczego bo rozjaśniacz rozjasnia włłos traci bigmenty i nie da sie wrucić do naturalnego koloru.chyba że włosy odrosna lub je za farbujemy.a farbowanie niszczy włosy i staja się słabsze Jeżeli sprzedaje się w nim tylko to, czego pozbędą się inni ludzie, to jest to bardzo ryzykowne? Kiedys kladac sie do lozka zobaczylam takiego na dywanie ,szedl w moja strone ,zaczelam krzyzczec i ucieklam. Zakładałam tu już topik o baleyagu na włosach czarnych farbowanych.Mnie fryzjerki mówią dokładnie to samo.Nie wiem czy one są jakieś mało douczone czy co!!! Po prostu gdy wkładam naoliwiony palec (rurkę od wlewnika też smaruję), to wyczuwam od razu palcem NA ZEWNĄTRZ coś miękkiego, jakbym jakiejś gąbki dotykał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie bedzie to co prawda 2 tygodnie, ale wiem, że lepszy nawet 1 dzień niż kompletnie z marszu.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie - źle mnie rozumiesz dziewczyno!!!! Myla11, jak się zapytają czy jesteś w ciąży powiedz, że tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Śmiech na sali i już. [link widoczny dla zalogowanych] Cleopatra jest teraz na giszowcu, ale telefon ma ten sam, wiem bo byłam.
sama zastanawiam sie nad depilacja bikini. o imprezy sie raczej nie martwie bo w takim malym oddziale jak u nas to raczej takich imprez nile ma Tak ja tez mam w ruchomym miejscu na nodze, i nic się przez to nie zepsuło. a jak to się ma do rzeczywistości? Do tego dochodzi frustracja, że to wszystko nie zależy ode mnie, że inni mogą wychodzić bez problemu na zewnątrz, że 24h na dobę odczuwa sie paskudny dyskomfort, no i depresja gotowa. doskonale rozumiem frustracje, choć ja jakiś czas temu zaczełam przerabiać negatywne emocje i przekonania, więc troche ulga jest, ale to nie zmienia tego, że mimo pozytywnych czasem emocji i tak sa zahamowania przed wyjściem. [link widoczny dla zalogowanych]
turek, marokan - fajni faceci jeźeli chodzi o ich wygląd, urodę... Wlasnie dodalam pierwszego posta na blogu, zapraszam, tutaj tez bede się udzielac jak pisalam wyzej, lizanie cycuszkow Wygladala jak laleczka, ktora kazdy chec miec Ewa jestb. Z cm. wiec prosze nie miej mi za zle ze zle o nich mysle ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłem klientem znanego salonu w centrum Katowic blisko ulicy Wawelskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
KAKAKKA
PostWysany: Pon 11:33, 07 Kwi 2014


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/8888
Skd: Finland

Kochane Panie - waga na dzisiaj 82 kg, już zrzuciłem 10kg !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Szkoda ze ta marka się marnuje ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -seveso-msn/ [url=http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ ]http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ [url=http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ ]http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] ale/ [url=http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ ]http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ [/url] http://ggdwav.info/2007/06/23/correzione-occh io-rosso/ [url]http://betqjg.info/2007/05/27/storia-vere-scu lacciata-lesbica/ [/url] [url=http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ ]http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ [/url] [url=http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ ]http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ [/url] [url=http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ ]http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ [/url] df693b8871bd7be2e5bc651227175dab [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie poczuwam się do d**y jak szafa. [link widoczny dla zalogowanych] Zdarzyło się nawet ,że w lewej dłoni mrowiły mi stale przez pół roku.
i najlepszy efekt jest jak polaczy sie makijaz trwaly i wypelnianie szukam piosenki/teledysku, na pewno po 2000 roku. Gruba, pamiętaj że M czy każde inne psychotropowe leki, mają bardzo głęboki wpłym na nasz organizm....na kafe, były juz rózne tematy dot. skad jestes?? Sliczna... [link widoczny dla zalogowanych]
a po jakim czasie zazywania go zaczely wam objawy przechodzic? czy ktos ma moze do odsprzedania? I JESZCZE DOLACZE WYNIK MOCZU KTORY DZIS ODEBRALAM . Radość prawdziwa, że nie musi się kupować jedzenia, gotować, smażyć, piec. Dla mnie też bez makijażu wygląda super. * decrease triglyceride levels Widze, że tak odkopujesz te tematy, mówisz, że mają złe staniki, ale nic nie piszesz o doborze rozmiaru.
[link widoczny dla zalogowanych]
Peat Ir and Ferdnando-Let It Be Love( Pulsedriver Remix) )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w trakcie dni sie 'zszopuja' a jak schna same na noc (zarzucam włosy do gory) to sie kreca.
[link widoczny dla zalogowanych]
smaruj cały czas masciami i natłuszczaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Już jest lepiej, czuję się w miarę normalnie, ale żadnego \powera\ nie miałabym chyba siły przejść 20 km, jak na tych wczasach. [link widoczny dla zalogowanych] Mam strasznie zmienny nastrój w ciągu dnia, raz wesoła, po chwili łapię doły i wszystko mi śmierdzi, każda potrawa, zapach skoszonej trawy......
Witaj,beta ! byłam na kilku kursach wcześniej i się zawiodłam. Wyrwałem je by móc założyć aparat orto. w kabinie siądź na dolnej ławeczce, bo tam temperatura jest niższa niż w górnych rzędach. Taka moja opinia. [link widoczny dla zalogowanych]
ale ja się nie głodzę,nie mam apetytu nawet na to a jem bo muszę w mojej miejscowości nie ma basenu,a co do ruchu,to mam 4 dzieci i ruchu przy nich sporo łącznie ze spacerami A powiedz mi czy może orientujesz się jak wygląda I wstanie po cc tzn po ilu godzinach się wstaje..ja to się obawiam tego wyjścia po 48 h ale w sumie skoro wszyscy tak wychodzą to ja chyba też dam radę... 3. Po piaskowaniu to nawet zeby wydaja sie nieco bielsze Słyszałam, że niektóre położne od arciszewskich pracują na warszawskiej. Wszystkie diety to glupota !!!!!! widzę, że mój partner też - jakoś muu nieswojo z moim brzuchatkiem..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no i za szybko sie cieszyłam
[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnio robilam żeliki kolezance, która chciala polączone dwa brokaty na ukos i do tego cyrkonie. gwarantuje ze krojenie marchewki może być jak robienie kawy co dziennie rano taki mały nałóg
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem antropologiem, myśl o legalizacji dyplomu zarzuciłam, gdyż właściwie pogodziłam się już z tym, że w zawodzie we Włoszech pracy nie dostanę (w Polsce pracowałam ze słowem, w mediach, etc).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac. [link widoczny dla zalogowanych] Czytałam \Tango z motylem\ jeszcze na szpitalnym łóżku, wielu z nas mogłoby pisać podobne historie...
a wiec...? HAHAHAHAHA mało tego zaskocze Was dziewczynki bo biore juz od razu 2 tabletki na dzień, czyli na śniadanko i kolacje.I nic ! Możesz zjeść od 30 do 50 dag wołowiny i puszkę pomidorów lub do 6 świeżych pomidorów w tym dniu. Oczywiście - zdania są podzielone....jak to w życiu. Ja tez cierpie na bezsennosc ;( [link widoczny dla zalogowanych]
LINK JEST OK. 4. jutro chyba najpierw pojade na lawice a jak nie to do jakiegos biura podrozy.o 30zl mi nie chodzi a wole miec papierek w reku. Teraz marze o dekoloryzacji. Nie bede dyskutowac na poziomie przez ciebie zaproponowanym, bo musialabym uzyc troche mocniejszych slow, a wolalabym nie. to naprawdę działa, tylko chyba zależy od naszego nastawienia - jak liczymy na cuda i na to, że zmarszczki znikną - to będziemy rozczarowane. co trzeba jesć
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja chyba raczej na spacer niż rolki, których nie mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo mnie od 4 dni znowu bola jajniki powinnam juz miec okres a nie mam a usg mam zrobic dopiero po okresie jejku martwie sie - ziemniaki podsmazane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co moze mi dolegac???? [link widoczny dla zalogowanych] Szczerze, na samą myśl, że przede mną kolejne dni, nie czuję radości.
Malwina to prawda, znam osoby którym Sedomix bardzo pomaga. wybaczcie za bledy i brak polskich literek, ale pisze jedna reka bo na drugiej spi mala,marudzi bo wylaza jej trojki[zabki]. Jusia nie może zapomnieć zniewagi na antenie, retusz roku! Odchudzajac sie tracisz rowniez mase miesniowa. i rzeczywiscie tak długo to trwa jak np u Kasi 1123, kilka lat? [link widoczny dla zalogowanych]
słyszałam,ze z powodzeniem stoduje ją wiele sławnych osób ze swiata showbiznesu. Hej Tomek! Syllwia, mogę Ci podać nr i kontakt do mojej - post wyżej, napisz tylko maila i dam Ci namiar Podraznienia odbytu nie ma jesli posmaruje sie pupe oliwka dla dzieci. acha no i przedewszystkim nareszcie przeczytalam cos co mnie nie przestraszylo...Was w koncu nie bolalo i szybko sie goilo prawie bez zadnych problemow...pozazdroscic...jak juz bym przebila to mam nadzieje ze tez tak bede miala...bo biorac pod uwage niewtajemniczonych rodzicow...no coz same rozumiecie lepiuej zeby wszystko poszlo szybko i sprawnie Polecam, ps - ktoś pytał - mam 38 lat, Najlepszego w Nowym Roku dla wszystkich Czy taki zabieg wykonuje się we wszystkich gabinetach kosmetycznych :>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WLasnie wczoraj powiekszalam usta Restylanem , wiec jestem w tmacie, Mieszkam w USa , kosztuje to tutaj 600$ za 1cc.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl Strona Gwna -> lol Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin