www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl - witaj! Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci.
Forum www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl Strona G│ˇwna                    FAQ
                Szukaj
             U┐ytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
za przebicie razem z kolczykiem oczywi┼Ťcie.
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl Strona G│ˇwna -> lol
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
KAKAKKA
PostWys│any: Pi▒ 20:22, 04 Kwi 2014


Do│▒czy│: 24 Sty 2014

Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/8888
Sk▒d: Finland

Gelacet jako suplement diety jest dostępny w aptekach, bez recepty, w postaci kapsułek lub saszetek z proszkiem do rozpuszczania w wodzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma to jak sobie humor z rana poprawi─ç hahahahaha Pozrawiam Wszystkich!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest raczej drobna choc nie wieszak i ma kobieca budowe - a gdy skonczyla 40-skte miala maly kryzys na punkcie swego wieku - to mimo tego nieszczesnego baranka nikt jej nie daje tyle lat ile ma! [link widoczny dla zalogowanych] - [link widoczny dla zalogowanych]
bo musisz puscic bardzo lekki strumien. Monika_Nika, odpowiedzia┼éam Ci tutaj: A co do spalaczy to mo┼╝na pr├│bowa─ç czasem s─ů efekty, aczkolwiek wybr├│bowa┼éam ju┼╝ wszystkie najmocniejsze i efekty to mocniejsze pocenie, ew. Albo co┼Ť gorszego? Je┼Ťli z─Öby s─ů ja┼Ťniejsze to dlatego, ┼╝e znikn─Ö┼éy osady. [link widoczny dla zalogowanych]
Aksamitna, jak dowiedzia┼éa┼Ť si─Ö ile wa┼╝y Twoje male┼ästwo? czy w czasie miesiaczki mozna stosowac lewatywe? http://www.youtube.com/watch?v=GeZWwjceDuI Czy ktoras z was poddala sie tej laseroterapii??ile to kosztuje? to wyglada jak rajstopy [28.05] 20:25 kratka ja nie widzia┼éam orbitrek├│w sk┼éadanych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja na nodze ma ju┼╝ 3 miesi─ůce, na razie nadal czerwona, rozesz┼éa si─Ö minimalnie (w najszerszym miejscu ma jakies 2-3mm, przed wyci─Öciem by┼éa na ok.1,5 czy nawet 2cm).
[link widoczny dla zalogowanych]
Chce u niego zrobic calkowita korekte nosa i po tym co przeczytalam strasznie sie boje. Mam regularne miesi─ůczki, owulacje i p─Öka mi p─Öcherzyk graffa stwierdzi┼éo to 6 lekarzy, m├│j partner ma dobre wyniki z badania nasienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdy mam przerwy w wymiotowaniu , chudnę . [link widoczny dla zalogowanych] Zdecydowałam się na kettler cross me, koło zamachowe 14kg.
a to czemu??????? Poparzenia po laserze do końca nie zniknęły ale czuję, że bedzie ok. mailować) to by tego nie robił lub ograniczył, a z tego co pisze a tak nie jest sprint niczym jamajski sprinter!!!!!.................... teraz mam nowa Pania doktor, jak narazie jestem zadowolona z niej, chociaz przyjmuje razem z zmezem ,to maz ma bardziej olewajacy stosunek do wszystkiego. [link widoczny dla zalogowanych]
mnie sie osobiscie bardzo podoba, lubie tego typu dziewczyny ma wysportowane cialko i inne laski powinny pod tym wzgledem brac z niej przyklad-wiecej ruchu laseczki!!!!!!!!!1 i dziękuje za odp :* Piosenka mi podchodzi do lat 80. Po przeczytaniu waszych postow zdecydowalem sie zrobic sobie lewatywe - 1.5 litra wody plus sok z cytryny i... Dla kobiet pozostaje się tylko pomalować i już pownna się poczuć wyróżniona z tłumu , Umowę wraz z regulaminem daje do podpisu Komitentowi. w Rybniku ksiazeczka 130 plus lekarz masakra:/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kasia Figura 44 lata!
[link widoczny dla zalogowanych]
za bardziej wiarygodne uwazam opinie lekarzy, dietetykow i doswiadczenia wlasne oraz innych, ktore jednoznacznie swiadcza, ze dieta norweska jest szkodliwa.. nie mam pojecia skad sie te przeklete muszki biora, bo zadnych owocow nie ma ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie zmieniaj koloru przetrzyj podszyj od spodu i jestes modna [link widoczny dla zalogowanych] czyta┼éam cale forum i jestem przera┼╝ona tymi objawami i problemami zwi─ůzanymi z tymi tabletkami.
Albo zapal kadzidelko, swieczke z lawendy, albo nawachaj sie olejku lawendowego, lub wloz troche suszu pod poduche. Jak tylko mo┼╝esz co┼Ť wi─Öcej powiedzie─ç to pisz co u Ciebie. sorry. Widz─Ö ┼╝e wiele dziewczyn porobi┼éo kolczyk w p─Öpku. ciasto na nale┼Ťniki: [link widoczny dla zalogowanych]
Piotr Kra┼Ťko Hm, Twoja sprawa... Dzi┼Ť mam urodzinki,ch─Ö tylko Wam o tym napisa─ç bo z ust lubego pad┼éo takie zdanie na ten temat:jeste┼Ť jak trzydziestka...┼Ťmietanka.. Wszystko, bowiem zale┼╝y, od potrzeby kobiety i umiej─Ötno┼Ťci i jej oceny. Nie wiem od czego zacz─ů─ç! bo tej akurat mialam sporo, a wiec ide na spodkanie i mysle, hee he, to bedzie ubaw, nooo ! taaaak...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mniej wi─Öcej wyobrazam sobie jak te buty wygl─ůdaj─ů , ale chyba lepiej jak za┼éo┼╝ysz jakie┼Ť w jednolitym kolorze , bo te bia┼ée paski moga zak┼é├│ci─ç ┼éadny wygl─ůd ca┼éego stroju
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczorajsze gor─ůce piwo z sokiem z dzikiej r├│┼╝y podzia┼éa┼éo. Nie eksperymentuj...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potem ju┼╝ tylko regenracja [link widoczny dla zalogowanych] Jak nisko trzeba si─Ö ceni─ç, ┼╝eby si─Ö zgodzi─ç na upodlaj─ůc─ů egzystencj─Ö, w kt├│rej chyba nawet patologia nie ┼╝yje.
Raz biegam razem z rekami na kijkach a raz mam ulozone wzdluz tu┼éowia, ugi─Öte w ┼éokciach tak jakbym normalnie biegala Tylu m─Ö┼╝czyzn na swiecie, mozna trafic nawet na niez┼éego. Dwa dni i przesz┼éo, i jak na razie z tym palcem problem├│w nie mam. no to tak jak Kamcia musia┼éa to rozumiem...nie ma wyj┼Ťcia o zgrozo kolejna noc juz chyba si─Ö zacz─Ö┼éa [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie naprawd─Ö ┼Ťwietny specjalista. no i dobrze,metoda dziecieca zawsze lepij nawet jesli zabawnie i o pomylki kontekstowe latwo.ale przynajmniej mozesz sie posmiac z czuloscia.febe:medal dla twojej mamy,ktora powaznie przyszla ci z pomoca.wiekszosc mam polskich w takich sytuacjach jedynie sie zachwyca i nic nie wymaga.jest jeszcze w stanie sama nauczyc sie jezyka przyszlego ziecia.a nie zapominajmy kochane,ze nic tak nie jest wazne jak wzajemny szacunek dla obu kultur,jezykow i obu mam.trzynajcie tak dalej:wloscy narzeczeni do nauki polskiego.pozdrawiam serdecznie wszystkie stale i nowe bywalczynie stronki.mam nadzieje,ze powolutku zbierzemy sie na male pogaduszki.niekoniecznie tyowo jesienne dlugie polakow rozmowy,ale cos na ksztalt . SZPECI T─ä SWOJ─ä CHUDO┼ÜCI─ä CA┼üY PARKIET. [24.03] 14:05 silent_ Czasami mam dziwne sny, czasami ┼Ťni mi si─Ö moja zmar┼éa Mama w dziwnych sytuacjach, ale za ka┼╝dym razem wszystko wi─ů┼╝e si─Ö z Ko┼Ťcio┼éem, Msz─ů, sakramentami - czy ja poma┼éu nie dostaje na g┼éow─Ö??? Bardzo serdecznie dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
KAKAKKA
PostWys│any: Pi▒ 20:23, 04 Kwi 2014


Do│▒czy│: 24 Sty 2014

Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/8888
Sk▒d: Finland

wpadek????????????????????????????????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
Ryby
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak lubisz,to chodz... [link widoczny dla zalogowanych] Kurs i tylko kurs a najgorzej co mo┼╝e by─ç to studium.
Pytam,bo od urodzenia mam przykurcz ┼Ťci─Ögien i chodz─Ö na palcach. Buziaki dla Was! Kolej na mnie. Hallo dziewczyny i kobiety, ale warto sie troche zmusic i poprobowac.nie wolno sie poddawac- 'NIGDY W ZYCIU'' [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem z Krakowa i z ca┼éego serca polecam Pani─ů doktor Agnieszke Moncznik . jestem po nieudanej wizycie u fryzjera w Tarnowskich G├│rach, na rynku...bodaj┼╝e salon nazywa si─Ö Awangarda...Nie b─Öde si─Ö rozpisywa─ç na temat ich stylizacji bo to wo┼éa o pomst─Ö do nieba...Co┼╝, odradzam, mam najgorsze wspomnienia... Koniecznie musz─Ö i┼Ť─ç do ginekologa (najlepiej polskiego), niestety nie mog─Ö tutaj nikogo zanle┼Ť─ç tym bardziej ┼╝e nie znam j─Özyka. Zawroty g┼éowy wr├│ci┼éy Dla kogos postronnego jest to moze i blahy problem ale ja naprawde chcialabym wrocic do mojego zycia sprzed tych dolegliwosci. lece do Irlandii Po co nadawac nie polskie imona skoro mieszkamy w Polsce? ja u┼╝ywam p┼éynu do mycia dywan├│w i tapicerek firmy Clinex - dost─Öpny jest w internetowej hurtowni chemicznej to-ma [link widoczny dla zalogowanych] ,k122,5.html#produkty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poj**ane sa i tyle powinny wyleczyc skore i nie nawalac tyle pudrow..
[link widoczny dla zalogowanych]
sok z cytryny rozcieńczyć w wodzie i polać włoski po 2minutach spłukać, można myć szarym mydłem tez kolor schodzi albo szamponem rumiankowym i ostatnia rada to szampon przeciwłupieżowy najlepiej nizoral albo head&shoulders.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do d**y ta dieta! [link widoczny dla zalogowanych] Niewykluczone ze jest to tez spowodowane dlugim siedzeniem przed komputerem.
niektory pisza tu same glupoty,np do dermatologa isc ?bez sensu! jeszcze raz dzi─Ökuj─Ö i pozdrawiam nety, bo na to nikt nie chce chodzi─ç! .. Pierwotna nadczynno┼Ť─ç przytarczy jest bardzo rzadk─ů choroba, jeszcze nigdy nie spotka┼éam kogo┼Ť z moja chorob─ů Ale ci─Öcie i blizna taka sama jak po tarczycy ( przytarczyce le┼╝─ů na tylnej ┼Ťcianie obu p┼éatow tarczycy ). [link widoczny dla zalogowanych]
Co ja zrobie w lato? No oktavko i aksamitna, chyba si─Ö jednak spotkamy w wi─Ökszym gronie. Okreslilam swoje dni nieplodne, moge zaryzykowac ewentualnie. Na nic sie komu┼Ť zda przestawienie z niezdrowego na zdrowe, je┼╝eli nie jest to swiadoma decyzja, a u was niestety nie jest, robicie to przez przymus lub dlatego, bo macie przekonanie, ┼╝e tak jest zdrowo. Oczywiscie jest to technika dokladniejsza i raz na jakis czas warto. a systematycznosc nie jest moja dobra stron─ů.... przy wartosciach ref:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

super obsługa i szybka dostawa!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem w takiej samej sutyacji jak ty,wi─Öc mamy co┼Ť wsp├│lnego ,tylko ,ze moja sytuacja jest bardziej skomplikowana ;-(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] PTExMTU [link widoczny dla zalogowanych] a tak na marginesie trzeba omijac dupkow niezaleznie od kraju pochodzenia, zamiast isc na rzez jak owieczki oslepione blaskiem zlotego lancucha dyskotekowego podrywacza tureckiego..
poki co zwijam sie i zegnam was wszystkie,kazdej machajac lapka kubusiowa(o bardzo malym rozumku) i moim ulubionym glosikiem biednego,przestraszonego prosiaczka :do zobaczenia. 3 tygodnie w szpitalu i 7 miesi─Öcy kuracji poszpitalnej tak to wygl─ůdalo. w┼éasciwie szkoda ze wiecej opinii na ten temat nie ma. Obecnie mieszkam w Niemczech w miejscowo┼Ťci Weingarten ko┼éo Ravensburga. Niestety zle to wygladalo. [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam 18 lat , a on? ps. A po co komu┼Ť p┼éaci─ç??? Widzia┼éam z ni─ů kilka odcink├│w reality i mi┼éo mi si─Ö na ni─ů patrzy - jest s┼éodka i ┼Ťmieszna w tej swojej blondynkowato┼Ť─çi. Jestem pod sta┼é─ů opiek─ů lekarsk─ů, poprawia┼éo mi si─Ö znacznie. chory zwi─ůzek i nie dziwi mnie ┼╝e tw├│j facet robi┼é to co robi. A witam, witam !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest ochydne, ale jak ktos ma kreske zamiast ust to pewnie musi to zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzwo┼ä koniecznie i daj zna─ç nam tutaj co powiedzieli. A ceny nie s─ů jeszcze za bardzo wyg├│rowane...uwa┼╝am ┼╝e por├│d tam jest na kiesze┼ä ka┼╝dego przys┼éowiowego kowalskiego...ale pewnie z czasem to si─Ö zmieni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja osobiscie rezygnuje z tego biznesu i mowie z reka na sercu! [link widoczny dla zalogowanych] Generalnie jestem dobrej my┼Ťli.
Ja walcz─Ö od 15 roku ┼╝ycia, teraz mam 23 lata... Z ko┼äc├│wek nie zszed┼é i trzeba by┼éo je ciachn─ů─ç. get down on it; Ehhh....rozpisalam sie o niej a tu o co innego chodzilo w temacie przepraszam. By┼éam na siebie w┼Ťciek┼éa!! [link widoczny dla zalogowanych]
Posz┼éam, zrobi┼éam. R├│b dalej to co robisz, na pewno zobaczysz za jakis czas efekty, wytrwa┼éo┼Ťci! Pom├│┼╝cie!! co post to REKLAMAAAAAA!!!!!! sojowy. Pozdrawiam Facet, kt├│ry nie potrafi bronic czci swoich kobiet, jest w kulturze islamu postrzegany jako ostatni mieczak i nalezy mu sie wylacznie pogarda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No mo┼╝e mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero rado┼Ťci ┼╝ycia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna rado┼Ť─ç, zero sztuczno┼Ťci...a przedwczoraj jad┼éam przepyszn─ů jagni─Öcink─Ö, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.piwopiwopiwopiwo.fora.pl Strona G│ˇwna -> lol Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin